Ως φοιτητής της Δραματικής σχολής, έχω λάβει μέρος στην επαγγελματική παράσταση: “Η ζωή του Γαλιλάιου” του Μ. Μπρέχτ σε σκηνοθεσία Κ. Καζάκου (ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας)
Εργάζομαι ως μουσικός και τραγουδιστής, σε διάφορα νυχτερινά κέντρα της Πάτρας και μπάντες.
Συμμετοχή σε δράσεις της Δραματικής σχολής Δη.Πε.Θε. Πάτρας:
Παρουσίαση παιδικού παραμυθιού στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο Πατρών τα Χριστούγεννα
Συμμετοχή σε συμπαραγωγή της Δραματικής σχολής και του Κομαιθώ Πάτρας, δραματοποίηση παιδικών παραμυθιών και παρουσίαση στο Θέατρο Μπάρι (για παιδιά με ειδικές ανάγκες