- Συμμετοχή σε δράσεις της Δραματικής σχολής ΔΗ. ΠΕ. ΘΕ. Πάτρας:
- Παρουσίαση παιδικού παραμυθιού στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο Πατρών τα Χριστούγεννα 2016
- Συμμετοχή σε συμπαραγωγή της Δραματικής σχολής και του ΚΟΜΑΙΘΩ Πάτρας , δραματοποίηση παιδικών παραμυθιών και παρουσίαση στο Θέατρο Μπάρι (για παιδιά με αναπηρία)
- Συμμετοχή για 4 χρόνια στην ερασιτεχνική θεατρική ομάδα του Χαμόγελου του Παιδιού , παρουσίαση παιδικών παραστάσεων σε δημοτικά σχολεία της Πάτρας.
- Συμμετοχή σε τρίμηνο σεμινάριο υποκριτικής με την Δήμητρα Δερμιτζάκη , πάνω σε κείμενο του Δημήτρη Δημητριάδη
|