
Στις 19 Δεκεμβρίου οι σπουδαστές του ΄Β έτους συμμετείχαν στη γιορτή του ΚΕΦΙΑΠ παρουσιάζοντας Χριστουγεννιάτικα Παραμύθια.
Την επόμενη μέρα, πήγαν στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων και ψυχαγώγησαν τους μικρούς ασθενείς.
Ήταν υπέροχο κοινό και ελπίζουμε σύντομα να τα ξαναπούμε!
